YOU will never make me drip a tear



Jag ger upp...

Tror inte att jag klarar av det här länge till. Bröstkorgen bränner och tårarna faller än än gång. "Boys will never make me drip a tear Because boys are nothing that I fear" - så oerhört sanna ord. Jag gråter inte över killar jag gråter över situationerna de får mig att hamna i. Situationer jag inte kan hantera long enough.

Ringde Fredrik för att få mina misstankar bekräftade, vilket jag också fick redan vid hälsningsfrasen. Jag mår dåligt över att veta att du själv inte kan hantera det, för det kan du inte hur mycket du än förnekar det. Sanningen kommer ikapp en dag... Tyvärr vet jag utav egen erfarenhet att den dagen kan komma då det redan är för sent. Du är inte lika stark som jag. Du är inte det. Efter min mamma, så är du den psykiskt svagaste personen jag mött. DET är vad jag mår dåligt över.

Jag vill hjälpa dig, vill finnas här och kunna lita på dig. Men gång på gång så sviker du mitt förtroende för dig. Du säger att du inte vill bli tillsammans för snabbt just för att du är rädd att såra mig. Men gissa vad, att
du sårar mig är vardagsmat ifrån din sida sen den dagen du erkände att du hållt mig ifrån sanningen. Det är vardagsmat sen den dagen jag först sa att jag var kär i dig... Jag trodde det betöd något för dig. Men så naiv som jag är hade jag nog fel.

Är det du vill att jag inte ska bry mig om vad du gör så visst.
Vill du inte att jag ska lägga mig i så visst.
Vill du inte att jag ska prata om det så visst.
Vill du inte att jag ska ta åt mig så visst.
Vill du inte att jag ska lämna dig så visa det....

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Jassa

finns här.. :) <3

2010-02-21 @ 21:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback