Chilla galet


Jag vill ha sommar nu.

Tjohej

Kom hem för ett tag sedan, jobbat hela dagen. Stressigt men roligt, måste dock höja tempot ännu mer. Nu sitter jag o väntar på middag - magen kurrar regält, har inte fått i mig något sedan jag satt på Waynes' Coffe och drack en ChaiLatte, fast det räknas ju knappast. Att jag inte käkat beror på att jag inte har rast när jag jobbar och vill direkt hem efteråt.

Ikväll blir det lugnt, middag om en stund (som jag sa) och sedan kanske slå på en film och ta det lugnt. Vill i säng tidigt ikväll igen. Ska upp ännu tidigare i morgon, idag blev det 08.44 då jag vaknade av mig själv men i morgon blir det runt 8. Måste se till att åka tidigare än vad som egentligen behövs på grund av SL's dåliga resurser. Jobbigt.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback