My heart is EMO and 4 sale

Tillbaka folks.

Igår kunde jag inte uppdatera eftersom jag först var i skolan och sen med kompisar. Kom hem runt 1-tiden och orkade knappt ta mig till sängen. Anser då att det inte riktigt var läge att ta fram datorn.

Idag blev jag väckt vid halv 1 skulle jag gissa på. Fattiga riddare till brunch och efter det satt jag o kollade när syrran skissade. Det gjorde jag med, kan lägga upp foton på bilderna i morgon.
9 Timmar satt vi och ritade.


Smsade med Fredrik nu på kvällen också. Tillsa han blev jätteirriterad över att jag inte sa vad jag skulle säga då jag tidigare frågat han om jag kunde säga vad som hellst till honom. Hade inte tänkt säga något än, ville bara vara säker på att jag kunde säga allt.
I alla fall blev han sur och då skrev jag det som jag absolut inte skulle skrivit.
Jag Älskar Dig...
Kan man bli mer dum i huvet än vad jag är? Jag kan inte säga förlåt eftersom jag inte ångrar det. Men jag skulle absolut inte skrivit det.

Någon som vet ifall man kan sälja sitt hjärta på Ebay? I seriously don't want it anymore :( Eller kan man reklamera det som skadat från födseln? Kan inte förstå varför jag ska ha så enormt lätt för att få känslor för folk. Okej, nu är han jordens underbaraste människa. Men jag kanske har förstört precis allt där just nu. Jag ville inte hålla det inne eftersom jag vet att jag känner så. Men jag ville inte skriva det i sms. Jag orkar inte bära på det som en hemlighet när det bara vill ut.
Har vart nära på att säga det i 2 dagar men det kom inte naturligt. Det var som att jag kände att det var på väg men kvävde det med andra meningar och ord. Har kanske precis förstört min första riktiga kärlek. Det får jag troligen inte veta förrän i morgon.

Jag borde inte känna som jag gör, jag mår dåligt av det. Jag kan inte hålla det inne men jag skrämmer bort killar med det. Någon som vill byta hjärta? Ingen bytesrätt dock, men ni vet hur det fungerar. Eller sitter kärleken i huvudet som en slags beroendecell. En tanke eller fler som får hjärtat att dunka och bröstkorgen att svida. Jag menar, känslor kan väll inte sitta i hjärtat? Och hjärnan vill jag absolut inte byta bort eller sälja. Jag är för smart för det.
Det finns en liten del av hjärnan som lätt skulle läggas ut på anons. Det är den delen som trottsar mig själv och bryter mina gränser. Den delen som får mig att göra saker som jag innan sagt att jag aldrig ska göra.
Den delen kan vi kasta iväg. Kan inte säga att den förstör men den får mig att bryta gräns efter gräns och jag vet inte om jag gillar det eller ej. Vill byta bort den på grund utav osäkerhet.

Nu vet jag att alla har sina komplex. Jag bryr mig inte mycket om mitt utséende. Jag har komplex över mina känslor. Att jag känner för snabbt. Jag är en tänkare, kanske är det därför jag kan känna saker så snabbt. Jag tänker på ett flertal saker i sekunden och kategoriserar dem. Då hinner jag säkerligen sortera ut vad jag verkligen känner. Jag vet att detta var alldeles för snabbt, men kan inte göra annat än att vara ärlig. Om jag fick välja skulle jag ha sagt det om ca 6 månader, men nu är det gjort och jag kunde inte hålla kvar det längre.

Now there's a long, lonly night heading towards me. Hopefully it didn't make any difference at all, but let's not be that optimistic. I would've said nothing but instead I told you too much. It felt like dying inside but it could have been the right thing to do. What do I know? All I know is that I don't wanna feel this right now. I want something to last, not die before it has started. Even though I'm sorry, I aint in a way. I do really not want my heart right now. Could you just push HOLD for my feelings to gather up a bit, so that I can become more sure about this.

Heart for sale. I certanly don't need it anymore.

Peace out ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback