Just hold it


Bilden är från den värsta ångestattacken i mitt liv när jag var 14 år och har ingenting med texten nedanför att göra.


Mathilda har rätt igen. Har haft på känn hela dagen att något inte står rätt till.  As we all know.

Jag kommer hata mig själv för evigt om det går snett. Självklart ger jag dig all tid i världen till att tänka efter och känna efter till vad du vill. jag kan inte göra annat än att vänta och hoppas.
Allt har gått för fort fram men det går att ändra på. Jag vill inte behöva sitta i resten av mitt liv och ångra något. Jag kan ju inte sitta och beskylla mig själv för något vi inte vet än. Men känner jag mig själv rätt så vet jag hur det ser ut om en månad.

Fredrik, vill att du ska veta att jag aldrig haft så starka känslor för en kille någonsin, och det är bara konstigt att de har kommit så här snabbt. Jag vet inte hur det kommer sig, jag blir själv livrädd. Jag har aldrig mått så bra av en kille, som jag gör av dig. En kille har aldrig gjort mig så glad som du. Du gör mig så otroligt lycklig, bara av att du finns där. Du kan göra mig ordlös genom att bara le mot mig. Och jag har aldrig kännt så för någon. Jag är jätterädd.

Hade du vart som vilken annan kille som hellst så hade jag redan vart kär i dig. Men det är du inte.
Jag är inte kär i dig. Jag vill bli det en dag men absolut inte idag eller i morgon eller ens om en månad. Jag vill låta verkligheten komma ikapp mina känslor. Vill låta mina tankar komma ikapp. Jag är rädd att förstöra något om jag blir kär i dig och trycker tillbaka de känslorna så hårt jag bara kan. Det sista jag vill är att förstöra allt. Jag vill inte bli kär i dig nu. Försöker verkligen strypa alla sådana känslor och sätta dem på hold. Jag vill kunna vänta och se vad som händer, leva i det, leva med det. Just nu lever jag för det och ur det. Precis som dag och natt. Jag vill inte och jag kommer inte bli kär i dig förrän allt klickar på plats.

I morse när jag vaknade till så kände jag att något inte var rätt, jag hade rätt. Ta all den tid du behöver, jag går ingen stans =)

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback