Full rulle med massa bulle

Skulle vara härligt att smälta lite, iskallt ute nu.

Vart ute på Ingarö över dagen på barnkalas.

Mysigt var det. Fast man blev rätt äcklad över att glo på all fika som var uppradat på bordet. 3 olika tårtor och 6 olika kakor. Efter fika o presentöppning var det charader och kurra gömma. Barnkalas på hög nivå.

Skönt att vara hemma igen.
Mormor och morfar kom hit i morse för att se vart vi bor, var mysigt det med. Fick en hundring av henne så nu har jag 400 till iPoden som ska köpas in. Skall även få 100 kr av Kari. Sen tänkte jag försöka förhandla mig till de sista kronorna, som kommer att saknas, av henne. Rör sig om ca 50 kr.

Kosshörlurar kostar bara 300 på Coop, så de får jag köpa därifrån i slutet av februari. Tills dess klarar jag mig med de man får till från början.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback