Jag kysste en groda och han blev en prins

Tänkte ta och berätta lite om vad jag har gjort de senaste dagarna.

I Onsdags skulle jag och en kille (Fredrik) träffas i stan och ta en fika. Riktigt så blev det inte; han blev förkyld. :(
Men no cry :D han bjöd hem mig i stället. Så jag åkte hela vägen till Lidingö för att träffa honom och väl där lyssnade vi på musik och pratade. Jag
sov över hos Fredrik. Jag borde skämmas när jag säger det här, det var faktiskt första gången vi träffades. Sånt händer. Han är en underbar kille, den snällaste, sötaste, gosigaste, mysigaste killen jag någonsin har träffat. Han är allt man kan önska sig.

Han höll om mig hela natten och pussade mig i nacken. Han är en sån kille som jag aldrig unnat mig själv. Men han är precis vad jag är värd efter de skitkillar jag haft. Igår morse (Nyårsafton) vaknade jag i hans famn utav att min telefon ringde, då var det mamma som berättade att hon blivit misshandlad utav pappa, så illa att han åkte in. Häktad eller fängslad - jag vet inte vilket. Jag visste i alla fall att min nyårsafton hade gått från jättebra planerad till urdåligt planerad.
Vi låg kvar i sängen och mös till ungefär halv 4 på eftermiddagen innan vi började röra oss in mot stan för att träffa hans killkompis.

Medans vi väntade på kompisen gick vi till ett café för att jag var sugen på en Chailatte. Sen gick vi till en restaurang för att de skulle ta en öl, själv nöjde jag mig med en cola. Sen blev det mat för deras del och glass med jordgubbar för mig.

Jag bestämde mig för att åka till Jakobsberg och fira nyåret med Anna och de andra. Fredrik och hans kompis skulle ut på Ekerö så vi tog sällskap till Brommaplan och jag fortsatte till Vällingby och tog buss därifrån till Jakobsberg.

Resten av kvällen var en massa alkohol, ett sönderbrännt finger och massa hög musik.

Dagens resultat är: Huvudvärk, en brännblåsa och en uppkommande visdomstand.
IT HURTS.

Ska försöka få tag i Fredrik, men hans mobil har väll dött eller något. Har för mig att han sa någonting om det inatt när jag satt i bilen på väg hem så full att jag knappt kunde gå.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback