Klagomål

Anonym om Nykär:
jag måste bara säga en sak.

när du uppdatera mycket som i somras, då ÄLSKADE jag din blogg läste den hela tiden, om och om igen. men nu suuuuger den, du uppdaterar aldrig och aldrig heller om intressant saker kan säga att jag är väldigt besviken då du förr var min favorit blogg och nu är du bloggen där man kikar in om man verkligen verkligen inte har nägot att göra, skärpning matilda, ge tillbaka den gamla och roliga matilda


Loggade precis in på min blogg och fick se denna kommentar. Det glädjer mig att ha läsare som älskar/älskat min blogg. Och jag lovar att bli bättre på att uppdatera nu. KOM IGEN, DET ÄR ETT NYTT ÅR.

Därför blir mitt nyårslöfte till er läsare en bättre blogg och framför allt; en bättre Mathilda Morén.

Nu har det ju vart en del med julfirande hos mormor och så vidare, har nte vart hemma mycket alls. Ska ladda upp bilder från de dagarna så får ni se lite.

Peace out ..v,

Kommentarer
Postat av: Jonas

Låter bra!



Jag uppskattar verkligen din blogg! Intressant att följa ditt öde.



Kämpa på, livet går inte alltid på räls, men oftast, när man tänker efter är det ganska bra.



Ta hand om dig!

2010-01-01 @ 23:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback