Lång dag


Baby Sinclair

Lärorik dag.

Rättegången gick bra, var en del konstiga anklagelser mot mig med utskrifter av ett tidigare blogginlägg som jag "skrivit". Ett inlägg som jag skrev tidigare då jag precis fått veta att jag skulle på rättegång för händelsen printades ut och förvrängdes av någon. Det var inte ens utprintat korrekt, inget datum, permalink, kommentarer, tid o.s.v stod med... Inte ens vad inlägget hette. När vi fick ta del av en varsin kopia blev jag så arg att jag kokade över hur någon ens kan ha mage att Kopiera min text och sedan klistra in i ett helt vanligt Word-dokument, utan att kopiera med tid och datum, och sedan SKRIVA OM texten för att sätta det emot mig. Är inte det förfalskad bevisning eller förfalskning av bevismaterial?

Så mycket kan jag inte att jag vågar påstå det, gjort är gjort från er sida men till nästa gång kan ni försöka verka trovärdiga när ni ska kopiera någons blogginlägg. Det triggade igång mig regält.

För övrigt tycker jag att allt gick bra. Skulle tolkas helt fel om jag skrev ett tack till vittnena.. men en eloge till er för att ni kunde bekräfta en del av sanningen.

Peace out
 ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback