Lycka

Hej hopp kaffekopp.

Ligger fortfarande hemma sjuk. Hemskt illa. Är glad att Fredrik också gjort det så att man haft någon att prata med och fördriva lite tid med på ett trevligt sätt.

Åkte faktiskt iväg mot skolan idag, men kände att jag inte orkade med det så jag åkte hem igen. Precis när jag krypt ner under täcket så kommer min fostermamma hem. Jag blev helt skräckslagen och försökte gömma mig under täcket utan succée. Hon tog det inte så illa. Hennes son har magsjuka så nu kanske hon förstår att jag har mått dåligt några dagar.

Glad att Fredrik är så pratglad och snäll av sig. Då flyter många timmar förbi snabbt. Blir så glad av att höra hans röst. Och eftersom jag vet att du kommer läsa det här så vill jag bara säga igen att
du är LYCKA. Du betyder massor för mig och att du tycker om mig känns speciellt för mig. Du är precis vad jag vill att du ska vara. Du är dig själv.

Ska ta o glo på en massa
Sex And The City-avsnitt nu hade jag tänkt. Så får man resten av dagen att gå.

Peace out ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback