My new BABY

 

Efter rättegången åkte jag och pappa hem till mamma för att äta Våffel-lunch. Smarrigt värre. När vi var klara fick pappa köra ut mig till Mediamarkt så jag kunde köpa mig en ny älskling. Ohyes you can buy yourself love. Gick in för att köpa en lila men kom ut med en orange. Min förklaring till det låter lite som Samanthas i Sex and the city (filmen) när hennes kille köper henne den ring, som hon själv ville köpa för att kunna se sig själv i. Om jag hade köpt den lila iPoden skulle jag ha sett Fredrik i den, för att det är hans favoritfärg. Jag vill se mig själv och därför fick det bli en munter, orange iPod till mig. Har faktiskt inte sett någon som har en sån.

Nu har jag suttit sedan kl 19 och laddat in låtar på den. Ett par hundra tror jag har fått flytta in. Är så glad att jag hade råd att köpa den, fast nu får jag leva fattigt i en månad, har liiiiite mer än 100 kr på kontot och lite mynt i plånboken. Och nej, det kommer jag inte klara mig på hela månaden.

Pece out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback