Nyheter



3 dagar utan er.

Och jag ska klara av det den här gången.

Hemsk natt, kunde inte sluta gråta och sen bad jag Ali ringa för att ha någon att prata med. Vi pratade i nästan 1.5 timmar och efter det kändes allt mycket bättre. Jag lyckades somna men vaknade i morse när alla gick upp för att göra sig i ordning. Nu har jag somnat och vaknat om vart annat hela dagen. Drömt riktigt konstiga drömmar.

Huvudsaken är att jag mår bättre idag. Är fortfarande jätte sjuk men nu snackar jag inte om det. Idag känns det som att allt är där det ska igen. Bortsett från att jag skulle vilja höra hans röst och prata ut om allt. Tror faktiskt att det skulle behövas. Det får vänta tills han känner sig redo.


Jag kände mig så otroligt ensam igår och inatt.
Jag gör skillnad på att vara ensam och att känna sig ensam. Anser då att om man är ensam så kan man hitta på saker för sig själv och tänker inte på att man ÄR ensam. Men att känna sig ensam, då har man precis ingenting. Man har förlorat allt. Jag kännde mig helt utelåst igår. Ensam var jag inte men jag kände mig som det. Och då mår jag rikitgt dåligt.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback