Och jultomten kom.

Här kommer en del bilder från december 2009.

Mina kaffekoppar/te-muggar och te-silen som jag fick av Kari i julklapp


2 oseriösa bilder på mig. På väg ut för att shoppa. Riktiga fjortisbilder.


Julafton hos mormor. Felicia som sitter i tomtens knä och sen en massa julklappar.


Mormors pannacotta som var eftertraktad. Felicia som testar en kjol på H&m



Jag i nya hårfärgen, den skall bli ljusare när jag har råd att slinga igen.



Egofoton innan jag åkte hem till Fredrik i onsdags.



Jag och Marii igår på Nyårsafton. Riktigt nykter tillstånd det där.



Fler bilder kommer så fort jag hittar min digitalkamera. Har bilder från mellandags-shoppingen i den.
Peace out ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback