One step at a time



Varför är det så svårt?

Jag har all tid i världen att vänta på en bra kille. Men så fort tiden överstiger 3 veckor får jag höra från alla håll och kanter att killen inte är värd mer än en månads väntan, att han bara är osäker om han låter mig vänta, att en kille som inte får känslor under en månad inte kommer få några känslor för en sen heller.

Men tänk om det verkligen finns en sån kille. En som får känslor efter 2,3,4 månader. Känslor som håller länge. Då vill jag inte kasta bort honom efter en ynka månad.

Det är klart att det inte finns några som hellst garantier för att en kille ens får känslor, men då får jag ha kul så länge det varar och dra lärdom av det. Jag har aldrig behövt vänta på någon förut så varför inte prova den här gången.

Ta den tid du behöver, men liksom jag ej kan förvänta mig någonting från dig så kan du heller inte förvänta dig något av mig.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback