Over-all

Jobbat och slitit från 11.00-18.00 idag då.

Gick faktiskt väldigt bra nu när jag börjar komma in i automatiken lite mer. Blir också roligare då.
Pratat med Fredrik i 4 timmar i telefon efteråt - ruwligt värre. Nu sitter jag här och efterlyser min engelskabok som är ute och slirar någonstans, har läxa till i morgon och kan inte hitta den någon stans - blir otroligt ledsen, den bara svek mig.

I morgon blir det skola kl 8 - tyska, har typ 300 glosor som vi ska ha förhör på, eller nja, inte direkt 300 men runt 30 st. var hemma sjuk i onsdags och torsdags och ledig i fredags så har inte haft boken hemma. Ser mörkt ut inför den här veckan. Efter skolan blir det antingen träna eller träffa Fredrik. Det mest sannorlika är nog träningen faktiskt. Vidare hem och duscha, käka middag, plugga matte och döda mig själv för att fatta allt. Tyvärr kan typ inte en själ i det här huset matematik, så jag får lära mig själv. ( =( )

För övrigt har jag väll inte så mycket att säga mer än att det är lön 25/2 (vi går ju in i Februari i morgon) och studiebidrag 26/2. Det innebär att det blir massa cash att spendera på roligheter efter den här månaden *jaaaay*.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: J

Om du frågar om det du inte förstår av matematik här på din blog ska jag nog kunna hjälpa dej :-)



Rock on!

2010-02-01 @ 12:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback