Trösthandlar

Efter storm kommer solsken.

Nu när vi äntligen har diskuterat färdigt, fällt ännu fler tårar, blivit stenad och ordnat upp allt ihop så är det äntligen lugnt igen.
När jag mår dåligt så tar jag inte bara till alkoholen utan även shopping. Så nu shoppade jag loss på nya örhängen från
SaraY.se

Svarta tärningar. Fredrik valde.                Vita tärningar. Mitt val.

Arrow-hearts. Fredriks val.                                  Lipps. Mitt val.


Tärningarna kostar 19:-/par och Arrow-hearts + Lipps kostar 25:-/par

Så råkade jag beställa med fel betalning så jag har ingen aning om hur det skall lösa sig. Får helt enkelt hoppas på det bästa. Örhängena kommer ifrån märket MINII (som är ett utav deras egna märken). Kommer att pigga upp mig lite när jag får hem de på posten.


 

Någon minut senare....
Mejlade kundservice på hemsidan och bad om hjälp att byta till postförskottsbetalning. Fick göra en ny beställning med rätt betalningssätt så makulerades den tidigare nämnda. Får hem mina örhängen redan på onsdag. *JIPPIIIEEE*

Peace out ..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback