Dokumenterade skador


Då var de bilderna uppe. Snygga blåmärken man har fått lite överallt.


Tror att det är något med mig och skrattande kompisar. När jag blev arslad på fotbollen låg Jennie på marken och asgarvade. När jag klantade till det igår stod både Felicia och Sofi och skrattade, nära att falla till marken för att göra det. Inte nog med att dem skrattade. Så gjorde även 4 andra som stod vid kiosken (piiiinsamt).
Kan ju glädja mig själv med att jag inte satt på moppen. Gör sjukt ont i benet HELA TIDEN speciellt eftersom såren på bilden till vänster sitter i bak på låret... Så kan varken sitta, stå, ligga ner eller gå utan smärta.

Nu ska jag och Felicia snart åka in till stan. Vi fick med oss något häfte där man kan äta 2 för 1 på en hel del restauranger. Så det blir lunch ute för vår del. Hör av mig senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback