Ingen bra idè

Då e jag glad igen :D och lugn.

En kompis kommer hit vid 8 tror jag. Står lite om honom längre bak i arkivet, närmare bestämt september 2008. Där skrev jag om honom som "prinsen". Sen dess har vi inte träffats mer. Tror precis jag kom på varför i för sig.

Fast är det verkligen en bra idé att träffa honom då... Tror att jag kanske borde dra tillbaka den inbjudan för mitt eget bästa. Jag vill träffa honom som kompis men han vill mysa (som en engångs-grej) vill inte riskera vår vänskap på grund av sånt. Näe, får skicka återbud på sms.

Då blir det i stället en lugn kväll med god middag och film.


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Låt dig inte utnyttjas..



Och du gumman. Om han är villig att riskera er vänskap för ett " engångsmys " eller ett " ONS " då tycker inte jag heller att du ska lägga ner energi på att ens försöka vara vän med denna kille.



Du är värd så mycket bättre <3

2010-07-03 @ 22:14:46
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback