Returer

Fick hem skorna idag - självklart för små.
Men var dag ska man lära sig något nytt så nu returnerar jag dem och gör ett byte mot en större storlek. Gick inte att få ner hälen i 39:orna, när jag väl  lyckades efter 2 timmar så gick inte dragkedjan att rubba. Men 40 lär ju sitta perfekt. Har aldrig returnerat förut men skor för 799:- i ursprungspris låter man inte stå orörda i garderoben och jag skänker inte bort dem heller - skulle vara vansinne!

Till er som tänkt köpa ett par Ladies Night ifrån Wildflower By Kenza; skorna är inte stora i storlekarna, har du bredare fötter bör du absolut ta en storlek större då de är rätt trånga över vristen och framme mot tårna.

Annars sjukt snygga på.

Suttit och försökt göra byte i 2 timmar, ibland är kundservice bara ett helvete och ibland kopplar hjärnan allt bra trögt. Men det ska nog gå på ett eller annat vis.

annars har dagen vart sjukt bra varvat med skitdålig... Tjaffsat med mamma på telefon hela dagen för att hon försökt sno mitt studiebidrag, men den gubben gick inte. Så nu har jag fått min dryga tusenlapp in på kontot och är glad igen.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback