Somethin' aint right

Det pirrar i shoppingnerven och jag anar oråd. Gäller att hålla hårt i plånboken så man har kvar sina slantar till Öland och Göteborg.

Det jag ska köpa här näst är följande;

* Ny plånbok
* Gubbportfölj
* Leggings
* Skjorta
* Kofta
* Gladiatorsandaler
* Högklackade sandaler
* Sneakers
* Boots
* Jeans
* Tunn tröja
* Smycken
* Klännigar i massor


Ska bara försöka förstår hur mina pengar skall räcka till allt. Ska ju ha råd att gå på krogen när jag fyller år innan Augustilönen också. Uuuusch vill ha, vill ha och än en gång - VILL HA!



Kommentarer
Postat av: Felicia

Usch, du borde tänka mindre på shopping... Du behöver väl inte ens allt de där. Eller juste.. det var ju VILLA HAA! då kan man skita ifall man behöver.



Du borde seriöst fundera på att ta en paus från shoppandet.

2010-07-05 @ 18:06:12
Postat av: N I L M A

Oj, det var en del det! :)

2010-07-05 @ 19:51:06
URL: http://www.nilma.se
Postat av: N I L M A

Sv: Haha, helt förståeligt faktiskt :D

2010-07-05 @ 20:49:17
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback