Svar till Fuck you

fuck you om Våldtäkten:

lyssna din äckliga subba du tar bort det här fucking inlägget nuu din lögnare, nasho är min kille o allt du säger är bara LÖGN dessutom så var jag med honom den dagen från morgon o kväll så sluta drömma din lilla fitta om jag bara kunde få tag på dig asså...


Här använde man ett vacker, vårdat språk, tycker jag (inte). Undrar om andra tjejer kanske ska sluta mytta om saker eller hålla bättre koll på sina killar? Alternativt dumpa sin kille om han begått ett sådant äckligt brott. Både jag och mina vänner vet att jag var där den kvällen.


SVAR till komentatorn: Du har ju inte ens försökt få tag i mig. Bor i Upplands Väsby, det är bara att komma. Förresten vet jag vart du bor, inte så svårt att ta reda på. Vet till och med vilket hus du bor i, dock ej vilken adress men det kan jag nog ordna fram om jag vill (vilket jag inte vill). Vet i alla falla tt det är i närheten av Skidbacksvägen 8, var det va? Ligger även nära Solvägen. Var väll inte så svårt. Vill du ha tag i mig så finns det många sätt.


Får tacka så mkt för lånet, här får du tillbaka din IP adress:83.251.85.37

   


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem skicka de där?

2010-07-31 @ 17:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback