Min Bror


Min bror för länge sen


Då är väskan packad - äntligen.
Tåget går 18.50 och är framme 20.25

La upp en bild på brorsan för att en del tycker att vi är lika. Hittade dock ingen bild på mig med mitt lockiga hår i den färgen jag har nu.
Vi har båda en hel del gener ifrån pappa, vilket Felicia inte har. Jag och Johan har samma färger, båda har lätt för att bli bruna o.s.v. Han och jag är lika till utséendet helt enkelt. Fast Felicia och han är mer lika till intressena.

Nog om likheter hit och dit nu, tänkte komma fram till att jag hoppas att jag hinner träffa min käre bror nu i veckan, har ju inte träffat han sen vi var ut på krogen i Mars. What's up with that, liksom.



Kommentarer
Postat av: Bajsig syster

Hörru... Om det är nån som är lik johan till utseendet så är det jag! x) Visst kanske inte med ögonfärg och hårfärgen men ansiktet.Både han och jag är lik pappa.Du är lik mamma förutom "färgerna". ^^

Och våra intressen var ganska lika, vet inte om dom e de nu längre.

2010-07-06 @ 16:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback