Är det sommarlov eller?

Jennie ringde och väckte mig i morse, eller i morse, klockan var närmare 12. Fov till 12.10 ungefär innan hon ringde igen för att säga att det var uppstigning. Hoppade in i duschen och slängde i mig en frukt innan jag var påväg för att träffa henne.

Vi möttes i Solna centrum och gick runt där ett tag innan vi åkte till Kista för att kolla runt efter inget speciellt, I think. När vi var klara med ingenting där åkte vi hem till hennes pojkvän och tog det lugnt en stund innan vi alla drog iväg för att spela fotboll med deras kompisar.

Kom hem för ca 1½ timme sedan, tog en kvällsmacka och nu ligger jag här och skriver. Såg ett skitsnyggt märke på utsidan av låret när jag bytte om till pyjamas... Antagligen ifrån fotbollen då, hade jeansshorts på mig och vid fickorna är det metallplattor. Att dömma utefter märket ser det ut som att bollen träffat mitt på metallplattan som i sin tur tryckts in i mitt ben. Fast det liknar lite ett myggbett - skillnaden är dock att myggbett buktar utåt och kliar, vilket det här märket inte gör och det sitter precis så att metallplattan matchar positionen.

Ska sova nu, eller kanske glo på film. Inte riktigt bestämt mig. I morgon ska jag jobba kväll från 16.30 - 21.00.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback