Bestraffning på gång?



Vaknade av att mamma ringde i morse. Bor man hemma hos henne så blir man väckt av skrik och gap, bor man inte hos henne så ringer hon för att vecka en med skrik och gap. Blir så fruktansvärt trött på henne. När jag flyttar om ca ett år så byter jag nog telefonnummer på samma gång.

Ska hoppa in i duschen strax sen vänta in Kari för att prata om ifall jag får sova borta eller inte. Känns lite som att jag har ögonen på mig nu efter att jag har vart dålig på att höra av mig, glömt bort vissa regler och inte skött hemmasysslor. Kan hon vara en sån som bestraffar? Skulle schockera mig något enormt. Nej, det skulle hon väll ändå aldrig göra?

Gick inte till jobbet idag eftersom jag fortfarande inte har min fulla hörsel. Ringde vårdguiden igen för att kolla om det fanns något ställe som tog emot idag, som de sa igår. Men NEJ! Nu hade ingen tid förrän på måndag så jag får väll gå runt halvdöv tills dess.

Vi får se vad som händer men tror det blir ännu en kväll då man bara får sitta hemma :(

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback