I made it

Vem har fixat det - igen?

Jag har klarat både tyskan och italienskan med betyget jag bara drömde om - G. Det är väll inte mycket att drömma om men för mig har det kännts så långt borta. Min tyskalärare hittade mig idag när jag smidigt skulle gå förbi henne utan att synas (fail). Så sa hon att hon inte kunde sätta lägre än G och inte heller högre. Nu slipper jag gå på resten av lektionerna. Det är jag verkligen lättad över.

Vg i svenska, som sagt. Vg i engelska. Troligen Vg i Civilrätt A, idrott och hälsa och Scenisk gestaltning A. Mvg i datorkunskap, psykologi och förhoppningsvis i Straff & processrätt A.
Sen blev det ju ett Ig i naturkunskap men det ska jag göra en prövning i.

känner mig lättad över att veta att mina betyg ser bra ut och att jag gjort framsteg i skolan sedan 1:a ring. Det glädjer mig fastän det gör väldigt ont att visa. Det gör ont att vara glad. Det gör ont att le. Smärtan slår ner mig i varje steg jag tar.

Sitter med Jasmin och pluggar till sista provet i Civilrätt, går sådär men jag kommer klara det. Jag klarar mig alltid. Har precis lagat mat och käkat också, nu orkar vi köra på hela kvällen.

Hoppas att jag kan sova bättre inatt än jag gjort de senaste nätterna. Jasmin ger mig trygghet och jag behöver det. Hoppas att jag får en hel natts vila.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback