Inte den bästa av dagar

Lite kort om idag...

Åkte in till stan så jag var där lagom till 3, åkte hem ca 40 minuter senare, ingen vidare träff i stan. Efter det åkte jag till Jakobsberg för att spela fotboll fast Jennie och andra var och solade så jag fick vänta i några timmar, de timmarna spenderade jag med Erica, Michelle och Filippa i centrum.
Sen kom Jennie och Alexander för att hämta mig vid 7-tiden så åkte vi till Viksjö och spelade fotboll med ett flertal andra.
Kvällen avslutades med obligatorisk arsling där jag fick oturen att vara målvakt. Två hårda fotbollar, höga skrik, en asgarvande Jennie som ligger på marken, några tårar och ett rödsprängt lår senare åkte vi därifrån. Har redan fått några blåmärken på låret - de kommer fläckvis där de två bollarna träffade.

Fick veta att mina hemklickade skor från Wildflower förhoppningsvis kommer redan på torsdag alltid något positivt.

I morgon blir det bröllop i Sollentuna ska fotografera massor. Nu blir det till att knäppa på en rulle för att efteråt lägga mig till sängs.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback