Killar äcklar mig

Tomt, tomt, tomt
SÅ JÄVLA FUCKING TOMT!

Killar är skit. Idioter hela högen. Speciellt de jag träffat. Nu är det slut med sånt.

Har tänkt klart på hur min sommar ska se ut. Det blir en singelsommar, utan tvekan! Fy fan vad skönt det ska bli. Vill inte ha någon kille. Fsån och med nu ska ingen kunna hindra mig från att göra vad jag vill. Jag behöver inte stänga in mig själv i sådana situationer igen.

Jag hade rätt. Jag är fri. Jag är stark.
Snart är jag levande igen och då kan ingen röra mig. Inte en kille i världen ska röra mig utan min tillåtelse. Snart är jag vid liv.

Peace out ..v,


Kommentarer
Postat av: Jassa

YOU GO! :D <3

2010-06-06 @ 10:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback