Mathilda & Jasmin VS Gothia Cup



Jag kollade precis upp datumet för Gothia cup eftersom jag och Jasmin ska till Göteborg i sommar.
Lagen till Gothia cup anländer 18/7, jag och Jasmin anländer 22/7... Fotbollsspelarna har matcher fram till 24/7 då finalerna spelas, jag och Jasmin stannar till 26/7. Vilket leder till att vi kanske måsta använda oss utav allemansrätten. Det är 1500 fotbollslag som ska spela i Göteborg och bo där omkring.

Hoppas verkligen att de inte tar upp alla campingplatser också - då kan vi hälsa hem. Vilken jäkla otur vi har egentligen. Kommer ju bli svindyrt med i stort sätt allt där nere.
Får se hur vi löser problemet då.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback