Ny telefon



Skulle in på Expert för att hämta min besvärliga W980 då jag möttes utav en ny. Min gamla, som nu är ett minne blott, har för en gångs skull blivit ersatt. Efter 3 omgångar på operationsbordet gick dess liv ej längre att rädda. Fast jag gråter inte. Jag har länge velat ha en ny, hade dock hoppats att telefonen slutat produceras men icke.

Det bästa med den är att jag inte bara fick telefonen utan även alla tillbehör i en extra uppsättning. Tur det eftersom Felicias katt, Yoyo, tyckte det var roande att tugga på mitt headset. Tänkte köpa till ett nytt förra hösten men hade inte råd att lägga ut närmare 900:- på det då, nu fick jag i alla fall ett.

Träffade Jasmin och Sofia omkring 21.30 i stan, tog med mig Felicia också. Käkade middag på Burger King och sedan en glass, pratade om deras vecka på Gotland innan vi såg att tiden flygit förbi och det var dags att åka hemåt. Kom hem för snart en timme sedan, grannen började flirta lite när jag gick nedför gatan. Eller jag nickade till honom för att han kollade på mig då han plötsligt ropade "du bor i 49:an va?" svarade "ja". Så sa han att vi träffades på bussen föra helgen - well, yeah duuh. "Kommer ihåg det, därför jag nickade" sa jag innan jag och Felicia gick vidare hemåt.

Han och jag gick ifrån bussen och pratade förra helgen, aldrig sett honom tidigare. Så sa han att jag kunde komma in på kaffe någon dag, innan han gick in till sig och jag vidare hem till mig. Kanske ska ta och göra det någon dag? Han verkar riktigt trevlig. Har egentligen lust att gå över nu för att prata lite, men han satt ute med en vän på altanen och hade det mys så skulle vara riktigt akward att störa dem.. Får tänka lite på om man vågar ta modet till sig någon dag.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback