Studentmottagning



Blev inga bilder från idag heller, vädret tillät inte det.
Började med att gå upp halv 12 i morse, bussen gick 12.14... stressade på mig kläder. Åkte till Sollentuna Fria Gymnasium för att se Philippas utspark sen åkte vi med hem till dem i Knivsta. Grillade kött och åt otroligt god mat. Blev fika efter ett tag också, sen tog det nån timme innan hon öppnade presenterna. Hon fick massor av fina saker och jag blev ganska avundsjuk, jag vill också ta studenten. Vill göra det NU!.
Efter presentöppningen fick vi skjuts till Märsta station och tog tåget hem.

Lyckad dag och kväll trotts vädret.
Oerhört trevligt att få träffa alla igen.

I morgon ska jag inleda projekt städning... DÅ ska jag i alla fall fotografera för och efterbilder... Bor ju typ i ett krig känns det som, får inte plats att gå på golvet längre och skrivbordet syns inte ens. Städning, födelsedagsfirande och tvätta blir det i morgon.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback