Bröllop

Kom hem från brölloppet för ett tag sedan... Lyckades hålla tårarna borta tills dess det var dags att krama om brudparet och gratta - då brast det. Var riktigt vackert.

Här kommer några bilder:

Felicia och jag i våra klänningar.


Kari & Mats kommer in på motorcykel (t.v) Står uppe på trappavsats där de vigs.


Kari och Mats under vigseln. Kari sjunger.


Det nygifta paret.


Lyckliga makarna, tar emot kramar och gratulationer.


Bröderna Atle & Jens (fr: vänster till höger) Felicia tränar på sitt framträdande.


Transportmedlet: Lila Harley Davidson. Färgen syns dock dåligt.


Gäster till bords i väntan på att Felicia ska spela & sjunga.


Så lyckliga så. Påbörjar presentöppningen som avbryts pga...


....Sjukt häftiga fyverkerier/bomber, bättre kan nog ej ett bröllop bli?


Bild på Kari i hennes brudklänning som hon själv sytt.


Tyvärr är min kamera sämst så ni får stå ut med lite halvkassa bilder. Alla var så vackra och allt var underbart. De gifte sig den 30/6 2010 i Edsviken, Sollentuna på ett Motorcykelmuseum - udda och häftigt.
Massa trevligt folk, god mat och skönsång. Han knyta lite kontakter inom arbetslivet dessutom.
Nu väntar en härlig vecka i Grekland för brudparet, själv får jag inte träffa dem igen förrän den 9:e, då jag och Felicia kommer hem ifrån Gävle igen.
  Önskar mina fosterföräldrar ALL lycka i livet.

Peace out ..v,

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback