H&M + H&M Home



Shoooooppat igen :D
Massa sängkläder, pyjamaser, handdukar, smycken, U name it. Älskar H&M. Blev ännubättre när H&M home lanserades. Me is so happi ^^

Notan går upp över 800:- men då får man tänka på att sängkläderna och handdukarna är tills jag flyttar hemifrån, vilket jag gör om ungefär 1 år. Det blir ju billigare om man är tidig med att köpa sakerna eftersom man inte behöver införskaffa sig allt på samma gång då. Nu har jag redan allt till sovrum och en hel del till badrum och kök.

Smakar det så kostar det. 4 bäddsätt, ett badlakan, en handduk, prydnadskudde, 2 pyjamaser, 4 par örhängen, en ring och en tygväska.

Har jag någon gång nämnt att shopping är beroendeframkallande? Well now you know.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback