SL...

SL = SvinLuder

Jobbade från 12.00- 20.00 idag, rätt mycket att göra men roligt team idag.
Skulle ta bussen hem 20.13 men blev nekad att åka med för att horchauffören inte tillät dryck på bussen. Jag hade med mig en mugg vatten och en mugg cola med lock på och chauffören sa att jag inte fick åka med om jag inte slängde mina drycker (som jag inte ens börjat dricka av). Blev arg och övervägde att slänga colan men han påpekade att jag inte ens fick ta med vatten ombord.
Det är va ju inte så att jag hade tänkt kladda med det på bussen som en barnunge.

Fick i alla fall inte åka med så fick vänta i 30 minuter på nästa buss. Skittrött och jävligt förbannad. Om bussarna går på halvtimmestrafik så skulle jag aldrig nekat någon över en dryck...

Kom hem för snart en timme sedan, legat på sängen och funtat på vad man ska skriva, snackat lite med folk och nu är det dags att kliva in i duschen till renlighetens värld. Badat i chokladsås, läsk och pommesflott... Det är en arbetsdag för mig.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback