Yesterday

Drog på fest med Cattis igår fast man bör nog inte kalla det fest riktigt. Det var mer ett chillkrök för att fira skolavslutningar, men roligt var det.
Tog det väldigt lugnt men blev lite rund under fötterna trots allt. Länge sen sist, vad ska man säga.

Vi kom hem vid hvart i 12 och gick o la oss. Nu har Cattis precis åkt till skolan och jag får sova en och en halv timme till innan jag behöver gå upp för att klä på mig o.s.v. Har 1,5 lektioner. Först straffrätt och sedan betygssnack i matte B.

Ikväll blir det bara till att ligga hemma och vila upp mig inför helgen då jag ska jobba igen. 12-16 på lördag och 11-15 på söndag.

Ska sova en stund till nu Gonatt =)

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback