2010 - this is the shit

Sounds like a plan.

2010 blir nog inte så dåligt i alla fall.

* Först av allt ska jag förstå vad Fredrik är ute efter.
* Sälen på påsklovet.
* En vecka ensam hemme i sommar.
* Öland en vecka.
* Göteborg med Jasmin.
* Skärgården och Aspön (weekend?)
* Fylla 18.
* Utomlands över jul (?)

Sen blir det så kalrt en massa andra saker också. Det här är de viktigaste händelserna jag ser fram emot, komemr bli ägande. Miljoner nya minnen och upplevelser. Tusentals nya känslor och så otroligt mycket skoj. 
Hopefully.

Peave out
..v, 


Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: Lov? neej :P jag har tagit studenten förra året, är arbetslös s jag har lov hela tiden ;)



kraam

2010-03-03 @ 11:24:29
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback