Gurkhuvud


Sitter i skolan

Var här 07.43, gick upp till tyskan och fick veta att läraren är hemma sjuk. Håltimme första lektionen efter lovet, blev sur as hell och gick iväg med Kalle och Olof för att hämta ut pengar. Engelskan började 09.35 gick på den och hade lunch efter. Under lunchen fick jag reda på att våran svenskalärare också är sjuk - håltimme igen -.- ¨

Nu sitter jag o väntar på att datorkunskapen ska börja 13.30. FACK'T UP. Vill hem och lägga mig i sängen, glo på film eller SATC. Försökte få min lärare att sjukanmäla mig men det ville hon inte.

Har förkyldningshuvudvärk och ont i magen fortfarande... Gårdagens magtablett ville aldrig göra nytta och vågade inte ta en till idag. Vet fortfarande inte vad effekten utav de blir. Får väll sitta kvar här till 15.00 och härda.
(Som jag skulle sagt förut)
PALLAR INTEEEE!!

Mitt internat hemma dog inatt också, lagom jobbigt. Hoppas det är tillbaka när jag kommer hem eftersom skolans nätverk suger apkuk så man inte kan gå in på några hemsidor.
Äh är trött som fan och jäkligt omogen och oseriös just nu känner jag.


Peace out ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback