Mixed up

Håller på att bli sjuk

Har haft ont i magen hela natten o knappt kunnat sova. Det är inte för att jag är orolig utan det är verkligen smärta. Felicia kom in och väckte mig kl 11 i morse - arg som ett bi, måste jag säga att jag blev. Jag får inte sova ut en enda dag det här lovet.

Nu sitter jag o "beställer" hem dataspel. Får bli lite Mulle Meck och CS... Fredrik har gett sig fan på att jag ska spela, så får väll kolla vad det är och ge det ett försök - mer än så blir det aldrig. Har något starkt emot CS.

Ska bara sitta inne hela dagen, finns inget annat att göra.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: jaa, ganska skönt att vara hemma. har ju mina bloggdesigners... men vi får se. kanske vänder snart hoppas jag.

kraam

2010-03-04 @ 13:26:20
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback