Motivation 99.9

Nu jävlar blir det åka av.

Eller ja, i fjällen blir det åka av, sedan bara springa utav.

Skaffade mig precis 10 nya Pt's, riktigt underbart det - hade klarat mig med mig själv men känner endå att motivationen steg ytterligare med 10 extra hjälpredor.

Än så länge ser det ut att bli: Jogging/löpning + Simning, 0 kolhydrater och nya löpardojjor. Blir nog en värdefull satsning. Tycker att skoköpet på 700:- borde räcka men näe, nu ska man fan i mig upp på bandet med dem också.
Tänker verkligen inte bli någon träningsnarkoman - nån måtta får det väll endå vara? Målvikt 64 och ja, då är man ju redan underviktig så där får det stanna!!! Sen gäller det bara att hålla fast vid det.

Problemet med Kolhydrater är att jag inte fattar hur fan man ska äta? Man kan inte bara äta kött, fisk, kyckling w/e... man måste ju ha något till (?) Sallad till detta räknas inte, vad blir substitutet till pasta och ris?
Kan någon säga mig det? Måste ju se sjukt ut att bara sitta o käka proteiner.
Fattar inte riktigt hur folk gör, men det får man väll ta reda på.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Jassa

Man BEHÖVER kolhydrater. Men i lagom mängd. =)

2010-03-30 @ 20:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback