Någon behöver psykisk vård

Fattar inte riktigt hur min tragiska morsa tänker ibland.
Fick precis ett meddelande på facebook av en tjej, vet inte vem hon är, där hon skrev att hon träffade min mamma idag och önskade henne lycka till inför rättegången som hon ska på i morgon samt att hon hade berättat för tjejen om varför hon skulle på rättegång. (det är på grund av hennes ex som misshandlat oss alla)

Men fatta själva grejen.. En 40+ som sitter o berättar om sina jävla problem för en 15-åring. Hon är ju helt rubbad (mamma alltså). Fattar hon aldrig att hon behöver hjälp? Hon kan ju inte sitta o lägga över allt på andra som dessutom är 3 gånger yngre än henne. Hade jag jobbat för socialen så hade jag tvångsomhändertagit min mamma hon är ju sjuk på riktigt.

Svarade tjejen att jag inte ville ha med min mamma att göra... Hon har svikit mig tillräckligt och jag behöver inte ta mer skit ifrån henne. Jag vill bara leva mitt liv i fred utan att hon ska komma o förstöra allt hela tiden. Det är all lugn jag kräver; att få vara ifrån henne.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback