Sådär då.

Då är jag tillbaka =)

Åkte till Fredrik i Fredags, vi gjorde inte mycket alls = kollade på film, lyssnade på musik, åt middag och myste. På lördagen åkte vi till Lidingö Centrum och handlade lite för att sedan åka tillbaka till Fredrik och gå ut på en promenad.

Åkte därifrån vid 5-snåret för att ta mig vidare till Knivsta. Hade lovat att sova över där och kolla på melodifestivalen. Var riktigt mysigt att träffa dem igen. Käkade lite varma mackor på kvällen (innan Mf) Vid halv 12 var ajg så trött att jag höll på att svimma, la mig i gästsängen och däckade direkt, sjuuuuukt skönt (hos Fredrik sover man inte riktigt ordentligt, försöker bara söka till mig kramar i sömnen och vaknar till lite då och då av att han håller om mig/luktar i mitt hår/pussar mig i nacken. Känner mig så lycklig varje gång.) I Knivsta var det sängen och sen
GOOD BYE WORLD. Vaknade 10 i morse och var jättepigg.

Idag blev det ut och leka i snön, rida och grilla korv - så otroligt roligt. Vi fick skjuts hem på eftermiddagen och så bar det av på barnkalas, så har ätit taccos och tårta. Gott men endå äckligt - haft ont i magen hela dagen, känner att tårta och taccos inte sitter riktigt rätt då, får ta en magtablett innan jag går o lägger mig så sover jag som en stock.

Pratar med mormor nu, hon sitter och predikar om att man inte ska slåss och att man ska gå efter den goda vägen i livet, inte göra dumheter o.s.v. Hon ger mig totalångest och ännu mer magsmärta, tjatar om skolan och mamma och shiiiiiiiiit.... Jag hatar det här, jag orkar inte bry mig mer. Jag tar allt som det kommer och gör det ajg känner för och orkar. Med mamma och mormor blir det bara så mycket stress och jäkt - skitjobbigt. Det kommer inte sluta bra för någon av oss om det ska fortsätta så. Jag vill inget annat än att stå på mina egna ben. Jag vill inget annat än att de ska släppa taget om mig o låta mig gå. Jag kan och jag vill. Jag är stor nog att klara mig själv. Släpp mig fri.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback