Underbara Helg

Kom hem strax efter 18 idag. Lovade er att jag skulle slänga in ett inlägg igår, men det blev inte så.
Jag blev kvar ute på Lidingö en natt till och kom alltså hem idag efter jobbet.

Har haft en riktigt mysig helg med god mat och en gosig kille. Somnade runt 22.30 i fredags, Fredrik väckte mig varannan minut och frågade om jag sov, vilket jag självklart sa att jag inte gjorde (jag ljuger alltid när jag sover/håller på att somna). Efter runt en timmes försök att väcka mig stängde han av datan och kom till mig i sängen o petade på mig för att jag skulle vakna. Det gjorde jag också.

Förstår inte riktigt hur jag kunde somna så tidigt hos en kille, så snygg som han. Det är ju näst intill omöjligt. Tänk er något som ni verkligen vill ha. Eller måla upp er en bild av ett litet barn som står med näsan upptryckt mot fönstret in till en leksaksaffär och inte kan slita sig förrän efter en timme. SÅ är det att kolla på Fredrik, man blir så otroligt frestad av honom - inte på ett snuskigt sätt!

Igår stannade jag hemma ifrån jobbet - hade så ont i magen att allt bara kändes jobbigt, så frågade Fredrik ifall jag ville stanna en natt , vilket jag aldrig skulle säga nej till, och så blev det. Vi gick lite promenader och myste en del. Hade vart lite för tyst under fredagkvällen så vi pratade mycket igår och under kvällen. Det behövdes nog, känns liksom lugnare med allt nu.

Idag jobbade jag och det gick inge vidare, hade fortfarande ont i magen så sista halvtimmen fick jag byta uppgift och städa matsalen i stället. Åkte hem och fick bara mer och mer ont i magen, lade mig på sängen med huvet i kudden och försökte att inte skrika av smärta. Åt middag för en liten stund sedan och nu ligger jag här igen. Inte ett dugg bättre =(

Har 4 prov i morgon och det känns inte heller någe vidare bra. Kommer må skit ifall jag stannar hemma och kommer må skit ifall jag går till skolan, kvittar ju. Hur det än går kommer jag ju inte må bättre. terstår att se hur det blir

Har i alla fall haft en alldeles underbar helg, inte mycket som slår den. <3

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback