Usch, fy BLÄ!!!

Sitter och känner mig som en Hitler just nu. Eller rättare sagt skolan är HITLER. Nästa vecka åker halva klassen till spanien och vi som blir kvar har vanliga lektioner. Det är inte där problemet kommer in utan på fredagar. På fredagar har jag först Italienska kl 08.00 på morgonen. Efter det Civilrätt, lunch, straffrätt och sist matte.

MEN eftersom min mentor åker till spanien har jag varken civilrätt eller straffrätt. Ser ni problemet? Jag har första lektionen och sista lektionen. Nu tänkte våran mattelärare vara snäll och flytta vår matte till tisdag istället. MEN VAD FAN SKA JAG GÖRA I SKOLAN KL 08.00 PÅ MORGONEN BARA FÖR ATT HA EN ENDA LEKTION SOM JAG LIKA GÄRNA BARA KAN HOPPA ÖVER? Tycker det är orättvist :( för de som inte har språk kommer att vara ledig hela nästa fredag medans jag måste gå upp kl 06.15 för att gå på en lektion och sen åka hem igen halv 10.

Ska fråga Kari om hon kan sjukanmäla mig så jag kommer undan. Känns otroligt onödigt annars, kan ju sitta hemma o plugga i stället.

Nu har jag snart ännu en civilrättslektion istället för straffrätt för att vi snart har prov. Sen blir det matte och vidare ut på Lidingö för att sova hos Fredrik :D:D:D:D:D:D 3:e fredagen irad, det vet ni redan - men jag säger det igen.

Mina bilder har försvunnit så ni får tåla att det inte blev någon.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback