Just how I feel



Vi kan ju börja med att jag fick MVG på Datorkunskapsprovet idag ^^ Och gå vidare med att jag klarade Civilrätten också.
Sen bör jag nog nämna att jag satt kvar efter skolan och gjorde 2 italienskaläxor för att kompensera min fredagslektion som jag inte behöver gå på nu.

Varför inte fortsätta med att jag nu erkännt för Fredrik att jag inte vet hur länge till jag kommer orka vänta på honom. Känns hemskt att pressa honom på det sättet (var inte menat som press) men sagt är sagt, man kan inte ändra en redan utförd handling.
Jag har redan sagt allt jag kan säga till min fördel och visat vem jag är. Jag kommer inte att förändras över en natt, jag kommer alltid att vara jag. Jag har aldrig älskat en människa så eller ens kännt mig så trygg med någon så som jag gör med han. Fortfarande finns inga ord för att beskriva honom, jag vet bara att jag har hittat hem.

Det finns ingen människa i världen som jag vill ska hålla om mig så som du håller om mig. Där ute finns inte en själ med ett lika vackert léende som du. Ingen kommer att få mig att känna så här starkt igen. I din närhet och i din frånvaro känner jag mig alltid omtyckt. Du är en stor del utav min drivkraft. Du är det sista jag tänker på innan jag somnar och det första jag tänker på när jag vaknar. Du fyller upp hela mig med glädje och det är bara med dig jag kan känna mig så levande, som jag faktiskt är. Du har på något sätt gjort mig hel.

Jag är din om du vill ha mig, om inte så finns det inget jag kan göra åt saken. Kan bara be om ursäkt för att jag tagit så mycket av din tid, tiden du kunnat lagt ned på så mycket annat. Jag kan bara le och önska dig glädje och lycka, gå därifrån med en dramatisk "över-axeln-blick" för att sedan falla i tårar när jag är på avstånd. Det skulle aldrig såra mig att du sa sanningen. Sanningen är vad som gör verkligheten verklig. Jag skulle gå därifrån tomhänt men ej utan lärdom.


Jag kan bara tacka för det du gett mig, se i dina ögon, se då alla våra stunder passerar i revy. Men jag har mycket att tacka dig för, allt det du har gett mig. Du har gett mig mitt liv tillbaka.

Du är lycka och du är glädje, du är sanning och du är liv.
Du är mitt allt. Och ännu kan ord ej beskriva dig.

Jag älskar dig

Peace out ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback