Viljestyrka

I just love me.

Hade filmkväll med Jasmin idag, vi glodde på sex and the city (the movie) och pretty woman. Riktiga tjejfilmer. Var och lämnade henne vid bussen för en halvtimme sedan. På väg att krypa till sängs, här är man riktigt trött. Så ska man upp übertidigt i morgon. Möte i Jakobsberg kl 13.00.

Fattar inte hur jag kan gå med på att stiga upp innan 10.00 på ett lov, helt insane.
Borde gått och lagt mig på studs men hyser farhågor för det just nu, känner tårarna komma och lägger jag mig i sängen så kommer de färdas nedför min kind.

Jag vet inte längre hur jag ska beskriva kärlek. Den bara finns, den bara är. Kärlek är allt.
Jag vill hitta en väg ut härifrån. Vill inte känna mig olyckligt kär, jag vill att allt ska vara på riktigt. På riktigt vi, inte bara halvt vi. Det är så mycket jag vill men det tycks inte spela någon roll. Bara småsaker jag får som jag vill medans du får allt. jag gör allt du vill, ger allt du vill, säger allt du vill...

När är det dags för mig att någon gång få som jag vill? Jag tycker att jag förtjänar det nu. Förtjänar uppmärksamhet.
Jag förtjänar dig.

Peace out ..v,


Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: treevligt! vad blev det för film?

igår var dagen trevlig ja, men kvällen slutade värre ;)

händer annars?

kram

2010-03-02 @ 10:50:54
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback