What to do?

Var på rättegång med klassen idag. Började med massa strul då gärningsmannen på en rättegång inte kom vilket gjorde att vi fick vänta i 1h 25m på att en annan rättegång skulle börja.
Åkte tillbaka till skolan efter och åt lunch innan jag konstaterade att min hals inte orkar med. Kände mig helt lealös i kroppen och fick åka hem.

Kollade precis klart på Childs Play 2, tror inte att jag är så intresserad av att se de resterande 3 än på ett tag. Ska glo på några avsnitt av SATC nu och lata mig i sängen tills det är middagsdags. Då ska jag och Felicia till Donken för att äta. Inte pepp på det men hellre billigt käk och "lördagsgodis" än dyrt käk och inget snask alls. Äter ju inte godis så ska antingen köpa chips eller glass.

Lägga mig tidigt ikväll så jag orkar upp till jobbet, dit ska jag, spelar ingen roll om jag så har tappat rösten så ska jag dit.
Mormor la in pengar på mitt konto idag, ska ringa o beställa nytt kontokort nu på direkten.

Peace out ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback