Bieffekterna

Sitter i skolan. Lyckades somna ca 5 i morse och skulle gått upp kl 6 men jag sov till kl 8 innan jag släpade mig upp för att åka till skolan. Då hade jag redan missat hela tyskalektionen.
Pratade med min mentor om vad som hänt och sa att jag inte kunde fokusera på skolan och plugg. Var tvungen att prata med ytterligare 2 lärare om varför jag inte kan slutföra vissa uppgifter. Jobbigt att behöva berätta allting gång på gång, det låter så hårt.
Lärarna förstår inte ens hur jag orkar vara i skolan efter allt som hänt.

I alla fall tog dem det på allvar och jag slipper nu 3 inlämningar med betyget VG i både engelska och svenska B. Skulle fått IG i svenska om det inte vore för mitt nationella prov. Så det är skönt. Nu är skolan uppordnad.

Då är det bara resten som ska fixas. Bland annat det sociala. Jag vill inte stänga allt inom mig. Vill heller inte berätta allt för vem som hellst. Jag tvingas nog bära på det mesta själv fram tills den dag det brister. Den dag jag vågar berätta hela storyn.

En dag ska jag även skriva här vad som hände. En dag, men inte idag.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback