Hemskt

Jag mår illa, skakar, har ont överallt och fryser. Jag har tappat fokus på allt och känner mig tom. Kan bara tänka på en sak och den är hemskt. Det är det enda jag absolut inte vill tänka på och ändå har det tagit över min hjärna. Jag vill berätta vad som hänt, ni som vet; vet redan. Men ni andra kan inte förvänta er att jag ska berätta.

Jag berättar det för er jag själv vill ska veta om det. Vill inte precis att det ska bli sthlms nya samtalsämne.
Nu ska jag iväg till jobbet och vara trevlig fram till 16.30, undrar just hur det kommer gå, jag som inte kan le längre.

Peace out
..v, 


Kommentarer
Postat av: carola

hittat hit via min dotters blogg.

Skönt med så mycket stöd som hon fått, veta att hon inte är ensam där ute.



Tänker på dig



2010-05-30 @ 07:46:30
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback