Jag har en plan - tajmad och klar in i minsta detalj

Engelska läsförståelse och hörförståelse slutar nog på ett VG, inte min favoritdel precis.
Efter Np var det lunch och straffrätt sen gick jag hem. Nu har jag precis käkat mellis så jag klarar mig till ikväll. Ska ta 16.16-bussen till stationen och möta upp mamma o sen bär det av till mormor i Gävle.

Får se om det kanske finns någon rolig sate att hälsa på annars blir det nog det gamla vanliga.. Stan, Valbo och tjata på mamma om tatuering på ett fint sätt.

Har kommit på att det kanske inte funkar om man säger det från början men om man drar med henne in i en studio "bara för att kolla vad den skulle kosta" så ruckar man ju lite på hennes gränser. Min tilltänkta tatuering är ca 1 cm bred och 2 cm lång så den borde inte kosta allt för mkt!!!

Vissa vet redan vad den föreställer. Skulle vara tacksam om ni inte säger vad det är ;)
För mig symboliserar den lycka och glädje (som är det viktigaste för mig här i livet) vad som än händer ska man alltid se framåt och vara glad, se framtiden med ett léende på läpparna.

Om jag lyckas få den i helgen så lägger jag upp bild på måndag. Annars får ni vänta tills ajg gjort den helt enkelt.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback