Jag orkar inte mer.



Hatar alla jävla tankar som ständigt åtekommer. Kan man inte bara suga ut dem och slänga iväg dem.

Blev en halvt sömnlös natt. Stängde av datorn runt halv 1 och försökte somna slutade med att jag låg och grät till omkring kl 2 och sedan somnade utav det... Hörde mig själv snyfta igenom den tjocka dimman av drömmar, så avlägset var det, men snyftningarna var där hela natten.

Gick upp kvart i 8 i morse och duschade innan jag åkte till skolan. Och dagen har minst sagt varit skit. Har vart heldeppig och nere hela dagen. Fattade inte ens vad jag gjorde där. Förstod inte varför jag behövde leva, ingenting hade någon mening.
Känns som om jag lika gärna kan ta livet av mig. Känns inte som om jag kommer någon vart eller gör skillnad i vilket fall. Jag gör ingen nytta utan är bara en belastning.

Jag vill springa ifrån alla tankar och alla tårar. Vill springa tills allt bara är ett vagt minne, tills allt är borta. Jag vill fly ifrån allt som gör ont jag vill fly in i säkerhet men jag hittar ingen.

Jag vet inte hur länge jag orkar, men jag kämpar i varje andetag och i varje steg. Se mig som jag är och inte som vem jag borde vara, jag lär bara göra dig besviken i såfall
.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback