Jaha ja

Igår åkte jag ut till Fredrik och gjorde honom sällskap. Han fick sin tavla och jag fick nästan hundra tack. Vi gick en promenad i 1.5 timme på kvällen och pratade lite. Kollade sedan på The Eye, som jag somnade till... När han tröttnade på mitt snarkade kom även han o lade sig med mig i sängen. Vaknade i morse och låg o myste i sängen ett tag innan vi klev upp. Åt frukost och kollade på ett par youtubeklipp innan jag började röra mig hemmåt för att fira Kari.

Nu har vi precis käkat middag o ska snart fika lite. Rör mig inte så mycket eftersom jag är på god väg i min viktnedgång, sen förra fredagen har jag gått ner 3 kg, lagom tycker jag. Fast fler kg ska det såklart bli. Ikväll blir det nog inte så mkt att göra. Skulle åkt till Solna o promenerat med Jennie men tror att det kanske blir för sent så får ta en springtur här hemma i området. Det borde man kunna ordna.

Fast nu blir det lite glass innan motionen.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback