Love is in the air


Skinntightsen/byxorna och jeansen från Ginatricot/Veromoda

Kom hem för en liten stund sedan. Har precis packat upp allt och vikt in de nya kläderna i garderoben.
Hände något underligt när jag satte mig på tåget från Skutskär ill Upplands Väsby. Helt plötsligt började det bubbla i hela kroppen och jag blev jättekär.

I 2 veckor har allt känts som skit och jag har vart jätte nere. Men på bara några sekunder bubblade jag av kärlek och sprudlade av lycka. Äntligen är jag fulladdad med ny energi. Jassa trodde att jag var kär i henne och Tobbe trodde att jag var kär i han. Fast jag vet inte riktigt. Just nu är jag kär i allt!!!

Jag ser på livet med en blick där smilegubbar och små röda och rosa hjärtan hoppar och dansar omkring framför mig. Det känns lite som att jag flyger och dansar med dem, kan inte riktigt förklara känslan men jag känner mig riktigt levande igen.

Tänk vad lite en helg hos mormor kan göra. Äh, nu ska jag ta o sprida min kärlek och glädje vidare.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback